sexta-feira, 20 de janeiro de 2012

Piassa the world is wonderful

Studio&Piassa®


What a wonderful world
I see trees of green, red roses too

I see them bloom for me and you
And I think to myself, what a wonderful world


I see skies so blue and clouds of white
The bright blessed days, the dark sacred night
And I think to myself, what a wonderful world


The colors of the rainbow, so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands, saying, "how do you do?"
They're really saying, "I love you"


I hear babies cry, I watch them grow
They'll learn much more, than I'll never know
And I think to myself, what a wonderful world


Yes, I think to myself, what a wonderful world



Que mundo maravilhoso!

Eu vejo as árvores verdes, rosas vermelhas também.
Eu as vejo florescer para mim e você.
E eu penso comigo... que mundo maravilhoso!


Eu vejo os céus tão azuis e as nuvens tão brancas.
O brilho abençoado do dia, e a escuridão sagrada da noite.
E eu penso comigo... que mundo maravilhoso!


As cores do arco-íris, tão bonitas no céu.
Estão também nos rostos das pessoas que se vão.
                                                                                        Studio&Piassa®
Vejo amigos apertando as mãos, dizendo: "como você vai?"
Eles realmente dizem: "eu te amo!"


Eu ouço bebês chorando, eu os vejo crescer.
Eles aprenderão muito mais que eu jamais saberei
E eu penso comigo... que mundo maravilhoso!


Sim, eu penso comigo... que mundo maravilhoso!
Piassa®


Join the Club...
Entre para o Clube...


Leave your comments on Blog
Laissez vos commentaires sur le blog
Lassen Sie Ihre Kommentare zu Blog
ترك تعليقاتك على مدونة
Lasciate i vostri commenti sul blog
ब्लॉग पर आपकी टिप्पणी छोड़ दो
Deja tus comentarios en el Blog
Deixe seus comentários no Blog

Nenhum comentário: