quinta-feira, 11 de outubro de 2012

Piassa... Hey Friend ... I Love You!... Eu te amo!

Studio&Piassa® By Piassa®
They say we should not say we love people, even some are surprised to hear me say that I love them. Many emerged recently, others are in my life for a long time, but both groups complain of my declarations of love. Perhaps the idea that love is just a feeling is Greek, or Roman, but regardless of their origin are mistaken by mediocrity, Love is a decision, and action verb, because I love and who I want; unpretentious delight me and think satisfaction in simply loving. My love follows the standards of YHWH, who through his son loved without expecting anything from anyone and I'm happy just to know that someone gets my love, no matter if I will be reciprocated because the basis of my love is agape, as this moment of love I'm having with you, to know that I'm giving him a seed "the awareness that freedom is not the achievement of desires, but the choices", and I chose you to be part of my friendships ... Hey Friend ... I Love You!

Dizem que não devemos dizer que amamos as pessoas, algumas ate se espantam ao me ouvirem dizer que as amo. Muitas surgiram há pouco tempo; outras estão na minha vida faz tempo, mas ambos os grupos reclamam de minhas declarações de amor. Talvez a ideia de que o amor é apenas um sentimento seja grega, ou romana, mas independentemente da sua origem estão equivocadas pela mediocridade, Amor é decisão, verbo e ação, Amo porque quero e a quem quero; sem pretensões, delicio-me e acho satisfação em, simplesmente, amar. Meu amor segue os padrões de YHWH, que através de seu filho amou sem esperar nada de ninguém e fico feliz apenas em saber que alguém recebe meu amor, não importa se serei retribuído porque a base de meu Amor é Ágape, como nesse momento de amor que estou tendo com você, ao saber que uma semente estou lhe entregando “A consciência que liberdade não é a realizações dos desejos, mas sim das escolhas”, e você eu escolhi para fazer parte de minhas Amizades... Hei Amigo... Eu te Amo!
Piassa®


Click the link to listen to!... Click no link para ouvir!

Join the Club...
Entre para o Clube...

https://www.facebook.com/groups/226971094008658/ 

Blogs:
http://piassa.blogspot.com.br/

Studio&Piassa® By Piassa®


Nenhum comentário: