sábado, 20 de outubro de 2012

Piassa hope rain... Espero chuva...

Studio&Piassa® By Piassa®
When the rain comes hope
You come with your wind
When hope your voice strondar
You come with silence
I hope in Thee
Although without knowing
How You will say I do not know
but wait
I hope when the sea is open
I see my feet on water
When hope the fire burning
I hear the gentle breeze
Even without knowing how Thou shalt thou say
Inside me Thy peace reign
That makes me know
To wait on you
It is always walking ...

Quando espero a chuva chegar
Tu vens com o teu vento
Quando espero tua voz estrondar
Tu vens com o silêncio
Eu espero em Ti
Embora sem saber
Como Tu dirás eu não sei
Mas esperarei
Quando espero o mar se abrir
Vejo os meus pés sobre as águas
Quando espero o fogo arder
Ouço a brisa suave
Mesmo sem saber como Tu dirás
Dentro de mim reinará a Tua paz
Que me faz saber
Que esperar em ti
É sempre caminhar...
Piassa®


Click on the link... Music for this moment... 
Clic no link... Musica para esse momento...

Join the Club...
Entre para o Clube...
https://www.facebook.com/groups/226971094008658/ 

Blogs:
http://piassa.blogspot.com.br/


Studio&Piassa® By Piassa®


Nenhum comentário: