quinta-feira, 26 de janeiro de 2012

Piassa I like who likes me...


Studio&Piassa®



From todai on
I will modify
My way of life
At that moment
You left
It destroyed our love
Now I will not cry anymore
Tired of waiting
Expect short
And to start
I'll just enjoy
Who likes me ...

I do not mean
To say that love
There is good sense
Life is so beautiful
When we love
And have a love
That's why I'll change
I can not be
Crying all the way
And not to cry
I'll just enjoy
Who likes me ...

It will not be easy
I know
I've tried
I could not find my good
That's life
I speak for me
For I live with no one ...

From today on
I will modify
My way of life
At that moment
You left
It destroyed our love
Now I will not cry anymore
Tired of waiting
Expect short
And to start
I'll just enjoy
Who likes me ...

De hoje em diante
Eu vou modificar
O meu modo de vida
Naquele instante
Em que você partiu
Destruiu nosso amor
Agora não vou mais chorar
Cansei de esperar
De esperar enfim
E prá começar
Eu só vou gostar
De quem gosta de mim...

Não quero com isso
Dizer que o amor
Não é bom sentimento
A vida é tão bela
Quando a gente ama
E tem um amor
Por isso é que eu vou mudar
Não quero ficar
Chorando até o fim
E prá não chorar
Eu só vou gostar
De quem gosta de mim...

Não vai ser fácil
Eu bem sei
Eu já procurei
Não encontrei meu bem
A vida é assim
Eu falo por mim
Pois eu vivo sem ninguém...

De hoje em diante
Eu vou modificar
O meu modo de vida
Naquele instante
Em que você partiu
Destruiu nosso amor
Agora não vou mais chorar
Cansei de esperar
De esperar enfim
E prá começar
Eu só vou gostar
De quem gosta de mim...
Piassa®


Join the Club...
Entre para o Clube...

Leave your comments on Blog
Laissez vos commentaires sur le blog
Lassen Sie Ihre Kommentare zu Blog
ترك تعليقاتك على مدونة
Lasciate i vostri commenti sul blog
ब्लॉग पर आपकी टिप्पणी छोड़ दो
Deja tus comentarios en el Blog
Deixe seus comentários no Blog

Nenhum comentário: