quinta-feira, 26 de janeiro de 2012

Piassa Pamper ... You

Studio&Piassa®
pamper You
I want you just for me
You live in my heart
Do not leave me here alone
waiting for another summer
I hope you baby
For us to love again
pamper you
In all four seasons
recall
The time we spent together
Well good to live
Walking hand in hand
On the beach
By this time
I always expected...




Mimar Você
Te quero só pra mim
Você mora em meu coração
Não me deixe só aqui
esperando mais um verão
Te espero meu bem
Pra gente se amar de novo
Mimar você
Nas quatro estações
Relembrar
O tempo que passamos juntos
Bem bom viver
Andar de mãos dadas
Na beira da praia
Por esse momento
Eu sempre esperei...
Piassa®



Join the Club...
Entre para o Clube...

Leave your comments on Blog
Laissez vos commentaires sur le blog
Lassen Sie Ihre Kommentare zu Blog
ترك تعليقاتك على مدونة
Lasciate i vostri commenti sul blog
ब्लॉग पर आपकी टिप्पणी छोड़ दो
Deja tus comentarios en el Blog
Deixe seus comentários no Blog


Nenhum comentário: